kłapek pisze:Wszystko przez ten kolor roweru Mi on się podoba ale na kawasaki :
Rafał Hm jakby to napisać TREK wśród rowerów to takie Kawasaki albo nawet i ciut lepiej jak Kawasaki wsrod motocykli
A kolor no cóż wyboru nie miałem, liczyła się cena.
Pozdrawiam
Jka
Ludzie dzielą się na tych co żyją co umarli i tych co pływali po morzach i oceanach.....
Koniec lata zbliza sie nieuchronnie... wyskoczylismy z kumpela do Massachusetts do Ashuwillticook Rail Trail - 12 mil szlak rowerowy polozony malowniczo nad jeziorem... https://www.mass.gov/locations/ashuwill ... rail-trail
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...
W nawiązaniu do tych zdjęć - jaką platformę na hak holowniczy na dwie sztuki rowerów warto kupić?
Myślę oczymś tanim bez systemu odchylania rowerów. Coś do powiedzmy 500 zł da się ustrzelić?
ps. Ja wczoraj przejechałem 55 mil Bełchatów - Moszczenica - Bełchatów. Jechaliśmy nawet nieoddanym odcinkiem autostrady A1 więc też było fajnie
Zbyt często pragnienie tego czego nie mamy
nie pozwala nam się cieszyć tym co posiadamy.
HAK XPRESS 2R THULE. Mialem to na Yarisie. Sprawdzało się doskonale. Na górze położone mialem dodatkowo wózek mclarena xlr który tez troche waży. Hak trzymał to wszystko bardzo stabilnie.
Kolega @Slepe_oko juz Tobie odpowiedzial i jak widac to bardzo dobry i niedrogi a markowy bagaznik..!
Ja Tobie niewiele pomoge bo bagazniki w USA maja inny sposob mocowania - nie do kuli w haku a do kwadratu 1-1/4 in. lub 2 x 2"
Poniewaz moj hak byl z tym mniejszym otworem wiec zalozylem przejsciowke na 2 x 2" - zyskalem to, ze bagaznik siedzi wyzej i nie ma opcji by od dolu go czyms zahaczyc...
I mozna swobodnie klape bagaznika otwierac bez odchylania bagaznika- obojetnie z rowerami czy bez....
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...
Słuchajcie, kompletuję sobie szosowe / wyścigowe koła do roweru crossowego (aby mieć również tanim kosztem speed crossa). Mam już sportowe felgi o wewnętrznym rozmiarze (od rantu - do rantu) 13,3 mm, a zewnętrznym 19 mm, wysokość 31 mm. Pytanie: jakie mogę najwęższe opony na nie założyć, aby to się nie przebijało, nie przecierało itd. Ogółem - aby dobrze funkcjonowało. No i jakiego rozmiaru dętki do tego. Dzięki i pozdro.
Dzięki za poradę. Chyba więc zdecyduję się na 25C. Ścigał się w zawodach nie będę; ma być do treningu. Mam jeszcze pytanie - do opony 700x25C jaką lepiej założyć dętkę 700x18/25C czy 700x25/35C? Nie chodzi mi o ciężar, bo to dla mnie jest nieistotne. Chodzi o lepsze dopasowanie dętki do opony.
Używałem dętek Michelin A1. Przewidziane były one do opon w rozmiarach 700 x 18-25mm.
Pasowały bardzo dobrze zarówno do opon 23 jak i 25.
Opony, które stosowałem, to też Michelin - zwijane m. in. Speedium (były niedrogie dobrze się na tym jeździło i nie zdzierały się tak szybko jak Continentale).
"Nie muszę wyważać drzwi co już zostały wyważone."
Talk to pomiędzy oponę i dętkę, a nie "w dętkę"
Tym niemniej spotkałem się z osobami które aplikują płynny latex w dętki. Przy klasycznych oponach z dętkami.
Zbyt często pragnienie tego czego nie mamy
nie pozwala nam się cieszyć tym co posiadamy.