Jak w temacie - Ucieczka powietrza i wyłażący oring spod korka komory strzałowej:
Oczywiście przed odkręceniem tego korka, trzeba się upewnić, że w systenie nie ma już powietrza!
Na tym zdjęciu widać sprężynę zaworu strzałowego:
Wygląd niektóre części:
Oryginalny oring miał mieć wymiar 18x2,50. Ale po tym zdemontowanym wyglądało, że był za gruby i korek nie dawał się do końca dokręcić. Przez to pozostała przerwa przez którą oring mógł się wydostać na zewnątrz i jednocześnie nie było miejsca by oring mógł "pracować". Przymierzyłem zamiennik 19x2,00 i wydawało mi się, że pasuje lepiej.
Prawdopodobnie w mojej wiatrówce, rowek na oring został za płytko nacięty. To była szybka i prosta naprawa. Przy okazji poprawiłem trochę splanowanie końców sprężyny zaworu. Oryginalnie zostało to zrobione ale mocno pod kątem.
Niestety nie pomyślałem by to uwiecznić na zdjęciu...
Cometa Lynx - oring komory strzałowej
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- Yurko
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1438
- Rejestracja: 21 czerwca 2018, 20:36
- Tematy: 33
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Cometa Lynx - oring komory strzałowej
"Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria" Ludwig Eduard Boltzmann (1844–1906)
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 530
- Rejestracja: 02 lutego 2023, 21:43
- Tematy: 7
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Cometa Lynx - oring komory strzałowej
Był za gruby,ale i tak wytrzymał kilka lat
Pozdr.R.
Pozdr.R.
HW95K HW50S Typhoon FT.
- Yurko
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1438
- Rejestracja: 21 czerwca 2018, 20:36
- Tematy: 33
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Cometa Lynx - oring komory strzałowej
Rzeczywiście! Jakoś ten fakt umknął mojej uwadze. Czyli, nie jest wcale pewne, czy ten "lepszy" wytrzyma równie długo...
"Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria" Ludwig Eduard Boltzmann (1844–1906)