Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
Mastercard
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 712
Rejestracja: 04 października 2005, 23:48
Tematy: 43
Lokalizacja: W-wa/W-w
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Mastercard »

K.B. pisze: 13 października 2023, 14:36 Całą tę hucpę rabatowo-lojalnościowo-napiwkową należy wyrwać z korzeniami. Tfu.
Tak wlaśnie!!!... i zakazać kolorowych skarpetek!!!...
Krolik pisze: 13 października 2023, 08:39 To, że "niektóre" sklepy czy stacje coś robią nie oznacza, ze to norma albo obowiązek.
A na poważnie:

Z pytaniem o rabat jest jak z oświadczyami:

- lepiej zapytać i ew. dostać odmowę, niż później zastanawiać się "a może by się zgodzili(-ła)?"

- a jak powie(-dzą) "tak", to zazwyczaj zaczyna się związek "na dłużej"...
Pozdro Mastercard
Jeśli cel jest dalej niż 35m - zbombarduj go,
Awatar użytkownika
syberius
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 486
Rejestracja: 17 września 2013, 22:55
Tematy: 12
Lokalizacja: Daleka Północ.
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: syberius »

- a jak powie(-dzą) "tak", to zazwyczaj zaczyna się związek "na dłużej"...

Byc moze to jest wlasnie przyczyna dla ktorej niektorzy jednak rabaty daja.
W naszych lokalnych sklepach mysliwskich gdzie sie zaopatruje zostawilem juz niezly majatek i oni doskonale o tym wiedza.

Niekiedy jak kupuje cos przez internet to w paczce z zamowionym towarem znajduje odrecznie napisane podziekowanie za to, ze zrobilem zakupy wlasnie u nich a do tego dolozone jakies slodycze.
W sumie niby nic ale jednak jakos chetniej wtedy do nich wracam.
Awatar użytkownika
Krolik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 485
Rejestracja: 12 września 2021, 10:00
Tematy: 3
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Krolik »

Dexter pisze: 13 października 2023, 10:09 /dużo tekstu/
Tylko tu nie chodzi o to, a o fakt, że ktoś się oburza, że rabatu nie dostał.
Awatar użytkownika
Krolik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 485
Rejestracja: 12 września 2021, 10:00
Tematy: 3
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Krolik »

Mastercard pisze: 13 października 2023, 17:35 A na poważnie:

Z pytaniem o rabat jest jak z oświadczyami:

- lepiej zapytać i ew. dostać odmowę, niż później zastanawiać się "a może by się zgodzili(-ła)?"

- a jak powie(-dzą) "tak", to zazwyczaj zaczyna się związek "na dłużej"...
Tylko jak powiedzą "nie", to nie płacze się na forum, ze powiedzieli "nie", bo ja to "stały klient" jestem.
raiden_pl
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 354
Rejestracja: 02 kwietnia 2015, 09:27
Tematy: 11
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: raiden_pl »

Chyba nie do końca Krolik
feldstutzer pisze: 26 września 2023, 09:47 ...Albo jak kupujesz 5-ty egzemplarz broni w danym sklepie i na haslo - rabat bo staly klient - smieja ci sie w twarz - ba tanio juz niby bylo albo dolar wlasnie podrozal o 2 grosze wiec ceny musza byc wysokie...
Zakładam, że niesmak był po sposobie odmowy, a nie samym fakcie odmowy. A przyznasz ze można bez żadnego uszczerbku na honorze powiedzieć klientowi - polityka sklepu rabatów nie przewiduje. Zamiast go wyśmiewać / upokorzyć z pozycji siły, nie ?
--
KKS Arsenał
Prezes
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1580
Rejestracja: 28 listopada 2002, 10:33
Tematy: 147
Lokalizacja: Trójmiasto
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Prezes »

Ostatnio byłem na zakupach ( karabin Tikka ) w Kalibrze na Ursynowie , kupiłem '' jednostkę '' a ze trzeba było zaczekać na promese oraz znalezć wolny dzień na dojazd z Trójmiasta ....ze strony Pana Tomka pełna współpraca i elastyczność na rzecz klienta , miła obsługa oraz '' uczciwy rabat '' . POLECAM
Awatar użytkownika
Krolik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 485
Rejestracja: 12 września 2021, 10:00
Tematy: 3
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Krolik »

raiden_pl pisze: 13 października 2023, 19:50 Zakładam, że niesmak był po sposobie odmowy, a nie samym fakcie odmowy. A przyznasz ze można bez żadnego uszczerbku na honorze powiedzieć klientowi - polityka sklepu rabatów nie przewiduje. Zamiast go wyśmiewać / upokorzyć z pozycji siły, nie ?
A ja nic nie zakładam, bo nie byłem przy tej sytuacji.
JAC72
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 762
Rejestracja: 11 września 2009, 20:36
Tematy: 5
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: JAC72 »

W tej zajmującej dyskusji o rabatach, polecam genialną satyrę - film ,,Żywot Briana" i negocjowanie ceny sztucznej brody i tykwy. Swoją drogą, ciekawe jaki byłby efekt, gdyby pójść tym wzorem w rozmowie podczas zakupu broni?
JAC72
Awatar użytkownika
Hoplofob
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 835
Rejestracja: 01 lutego 2016, 21:23
Tematy: 13
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Hoplofob »

Krolik pisze: 12 października 2023, 23:37 Tak?
Czyli jak kupię kolejny sprzęt elektroniczny w hipermarkecie, to mam prosić o rabat? Serio?
Sprzęt elektroniczny w hipermarkecie?
Jaki?
Komórkę, czy zestaw głośników?

I tym pytaniem kończę swój udział w dyskusji, bo czemu mam uczyć innych, jak kupować 10% taniej?
Nie obawiam się idiotów głoszących oczywiste prorosyjskie bzdury, boję się tych, którzy pracują dla kacapów ukrywając swoje prorosyjskie poglądy
Józef Piłsudski
Awatar użytkownika
Krolik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 485
Rejestracja: 12 września 2021, 10:00
Tematy: 3
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Krolik »

Dowolny.
Awatar użytkownika
Dexter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2026
Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
Tematy: 7
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Dexter »

No właśnie nie dowolny. Bo jest różnica czy kupujesz komórkę za 600zł czy superdowalony zestaw kina domowego z głośnikami które robią loda :) za 60 000zł. Nie udawaj głupiego, wiesz doskonale o co chodzi tylko z jakiegoś powodu udajesz, że nie wiesz :D. A jak nie udajesz i faktycznie nie wiesz to... w sumie.
eskie
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 126
Rejestracja: 26 lipca 2023, 08:41
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: eskie »

prosze, nie róbcie z tego forum drugiego "braterstwa"
Bóg, honor, ojczyzna. Trzy najczęstsze przyczyny śmierci polskiej szlachty.
KubaKK
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 60
Rejestracja: 14 listopada 2022, 18:36
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KubaKK »

Knieja Kraków - sporo sprzętów nie mają na www , także można tam coś fajnego znaleźć , kupowałem pistolet , rabat parę stówek dostałem , oprócz tego przyjemna obsługa
Atenagun Kraków - używany pistolet sportowy , także fajny rabat , jakiś gratis , niedawno parę rodzajów amunicji 22lr do sprawdzenia , także jakiś tam rabat chociażby na paliwo (~25km tam i z powrotem) , przyjemna obsługa
Gunmonkey - karabinek + trochę szpeju , rabat parę stówek chociaż nie liczyłem dokładnie, obsługa pełen wypas (chyba 3-4 Panów wymiennie pokazywało tematy) - do tego był kupon ważny 30dni na strzelnicę i bodajże 10% na szpeje 5.11 , helikon itp.
Kolba - strzelba , 0 rabatu (mimo iz np na dtf yt była wzmianka o 7% na hasło dtf) - "taka polityka firmy" - niemiła obsługa , także odwiedzać ponownie nie zamierzam , natomiast od czasu do czasu coś na allegro od nich zakupię.
Puchacz - nie byłem (choć były plany , może kiedyś) , natomiast szybko odpisują na maile , na allegro coś tam się u Nich kupi

Dla mnie bardziej liczy się jakość obsługi , kiedy widzę zaangażowanie , pasję u sprzedawcy.
Swój czas bardziej cenię niż szukanie czegoś 400-500zł taniej , tracenie całego dnia i zrobieniu 500km po jakąś jednostkę broni. 30-40L paliwa , obiad , itd. to też kosztuje ;)
kill0l
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 165
Rejestracja: 10 stycznia 2014, 02:22
Tematy: 10
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kill0l »

Podziękowania dla sklepu Bazooka w Pruszkowie.
Na FB grupie o 1911 zadałem pytanie odnośnie dostępności pewnych producentów na polskim rynku.
Pan Maciej od razu się ze mną skontaktował. Przedstawił wszystkie dostępne modele. Odpowiedział, na wszystkie pytania, porobił zdjęcia broni.
Super podejście do Klienta, pełen profesjonalizm, a w przypadku jakichkolwiek pytań z mojej strony zawsze mogłem dzwonić lub napisać wiadomość, a odpowiedź dostawałem już po kilku minutach.
Obsługa i podejście zrobiło na mnie takie wrażenie, że nie szukałem towaru w innych sklepach bliżej mnie, a postanowiłem się wybrać na zakupy z Krakowa, aż do Pruszkowa 8-)

Podejście do Klienta 10/10
Responsywność na wiadomości 10/10
Rabat: był :)

No i jeszcze warto wspomnieć o bardzo ciekawym asortymencie dostępnym na miejscu.

POLECAM!
.45 ACP / 9x19 / 12GA / .223
Awatar użytkownika
Gregski
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 60
Rejestracja: 05 września 2023, 10:31
Tematy: 1
Lokalizacja: Na Kociewiu lub na morzu
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Gregski »

kill0l pisze: 14 października 2023, 22:52 Podziękowania dla sklepu Bazooka w Pruszkowie.
Ze dwa lata temu kupowałem u nich karabinek Rugera PCC.
Świetny kontakt. Jechałem z Pomorza więc odłożyli mi go aby mógł dotrzeć na miejsce. Doradzili to i owo. Parę groszy rabatu dali.
Mam dobre wspomnienia związane z tym sklepem.
Tu będzie jakaś głęboka sentencja, tylko w tej chwili nie mam czasu poszukać czegoś odpowiedniego.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”