Tuning wiatrówek - ostrożnie przed rejestracją.

Tematy dotyczące wiatrówek

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
Staszek_83
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 146
Rejestracja: 09 listopada 2009, 16:55
Tematy: 
Lokalizacja: Lublin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Staszek_83 »

Złoty szpadelek w nagrodę się należy i basta.
:one:
Obrazek
RWS 100, CZ 200,Walther LG90
witeg
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 453
Rejestracja: 17 sierpnia 2005, 15:54
Tematy: 
Lokalizacja: okolice w-wy
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: witeg »

mildot pisze:Złoty szpadelek w nagrodę się należy i basta. Jeśli można prosić admina o nadanie odpowiedniej rangi pod nickiem... :)

Nie denerwuj się adam. To tak z sympatią.


Jak najbardziej popieram :!: , z podkreśleniem, że z sympatią. ;)
Na kopanie ogródka za wcześnie, a budujące jest, że ktoś to forum jeszcze czyta, a nie tylko rejestruje się i zadaje pytania. :P
adam_us
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 23
Rejestracja: 22 lipca 2013, 07:04
Tematy: 
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: adam_us »

a dziękuję ;laughing:

napisałem, bo miałem kilka dni temu niezmierną przyjemność licytowania się z Panem rusznikarzem - uffff masakra!!! przekonywał mnie, że lekki film smaru na sprężynie to błąd! że sprężyn w wiatrówkach nie powinno się niczym smarować!!!!!!

Natomiast jeszcze dodam, iż od czasu do czasu najlepiej balistola powinienem wlać do lufki i postawić na stopce aby smar cieknąc po ściankach lufy dotarł do mechanizmów wewnątrz!!!!!!!!!

no, nie ma jak profesjonalne podejście do tematu!

pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
witboj
R.I.P
R.I.P
Reactions:
Posty: 6036
Rejestracja: 02 sierpnia 2007, 22:12
Tematy: 
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: witboj »

adam_us pisze: przekonywał mnie, że lekki film smaru na sprężynie to błąd! że sprężyn w wiatrówkach nie powinno się niczym smarować!!!!!!

Natomiast jeszcze dodam, iż od czasu do czasu najlepiej balistola powinienem wlać do lufki i postawić na stopce aby smar cieknąc po ściankach lufy dotarł do mechanizmów wewnątrz!!!!!!!!!
Są różne sprężyny:
Titan XS Mainsprings. Ox & Titan Springs - Springs,Repair Kits,Seal Kits & Service Ki
These round section mainsprings are made from the finest quality grade 1 Swedish Silicone Vanadium Spring Steel. Every spring is hand wound to an exact specification then heat treated and tempered to ensure ultimate performance and maximum performance and durability. During final tempering they are coated with a specially formulated hard but flexable finish. This is a high technology derivative of PTFE and Teflon and its self-lubricating multiislip properties eliminates the need for conventional spring lubrication. The almost friction free operation of the Titan XS Mainspring reduces the possibilities of dieseling to a minimum. Maximum power is maintained for longer than most other springs. Titan XS Mainsprings do not lose power when left cocked for long periods.

I różne smary:
http://www.pyramydair.com/s/a/Crosman_S ... er_Oil/311

Czyli rusznikarz wiedział, że dzwonią tylko nie wiedział w jakim kościele ;-)
uczciwy07
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: 27 grudnia 2023, 02:29
Tematy: 
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning wiatrówek - ostrożnie przed rejestracją.

Post autor: uczciwy07 »

Właśnie kupiłem Daystara Reximexa PCP w limicie ale chcąc startować w zawodach wiatrówkowych chcę mieć silniejszą wiatrówkę (FAC). Słyszałem, że wystarczy wymienić jakąś iglicę a potem zarejestrować na policji. Nie potrzeba żadnego pozwolenia (na policji potrzebne zaświadczenie od lekarza i o niekaralności). Zadzwoniłem więc do licencjonowanego rusznikarza a ten mi powiedział, że takiego "tuningu" on nie zrobi abo trzeba od razu kupić wiatrówkę w wersji FAC i zarejestrować. A takich wiatrówek ponoć w Polsce nie sprzedają. Trzeba więc kupić w limicie i stuningować do wersji FAC i dopiero zarejestrować. Jestem w kropce, co robić? Czy ktoś mi pomoże? Jakić namiar do "normalnego" rusznikarza?
Awatar użytkownika
Yurko
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1431
Rejestracja: 21 czerwca 2018, 20:36
Tematy: 
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning wiatrówek - ostrożnie przed rejestracją.

Post autor: Yurko »

Incorsa sprzedaje: https://sklep.incorsa.pl/wiatrowki-od-17-j

Nie wiem jak to się odbywa i jak to jest z rejestracją, ale możesz do nich napisać albo zatelefonować i się dowiedzieć, jak to na prawdę z tymi FAC-ami jest: https://sklep.incorsa.pl/kontakt-pl
"Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria" Ludwig Eduard Boltzmann (1844–1906)
Smalcmen
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 423
Rejestracja: 07 września 2010, 15:07
Tematy: 
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning wiatrówek - ostrożnie przed rejestracją.

Post autor: Smalcmen »

Tak z ciekawości, w jakich zawodach chcesz wystartować?
Niestety na świecie jest wielu, dla których myślenie okazało się doświadczeniem przykrym a czasami i groźnym.
Utajonych głupców.
Hermes
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 372
Rejestracja: 27 września 2015, 12:35
Tematy: 
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning wiatrówek - ostrożnie przed rejestracją.

Post autor: Hermes »

robin pisze: 10 lipca 2003, 14:08 Rusznikarz u którego robię zakupy powiedził mi żeby nie przesadzac z tuningowaniem wiatrówek , przerabianiem ich w dziwny sposób , ponieważ można mieć pewne problemy z rejestracją takiego sprzętu po nowym roku.
Sprzęt odbiegający w sposób istotny od katalogowych normatywów może być poddany dodatkowym badaniom a to będzie powodowało wzrost kosztów .
Pozdrawiam Robin.
Czy pneumatyki będą podlegać rejestracji?
Awatar użytkownika
duber
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 8542
Rejestracja: 21 czerwca 2009, 17:03
Tematy: 
Lokalizacja: Lubuskie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning wiatrówek - ostrożnie przed rejestracją.

Post autor: duber »

Smalcmen pisze: 17 kwietnia 2024, 22:28 Tak z ciekawości, w jakich zawodach chcesz wystartować?
Kolega chyba nie wie z czym się wiąże posiadanie faca :-D
308,223,22lr,9x19,9x18,12/70,
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Wiatrówki”