Jaką lunetę do Hatsana 55??????

Celowniki, montaże, trajektorie, ustawianie

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Bartek z Łodzi
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1350
Rejestracja: 06 czerwca 2003, 13:51
Tematy: 49
Lokalizacja:
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Jaką lunetę do Hatsana 55??????

Post autor: Bartek z Łodzi »

Cześć!
Mam od kilku miesiecy Hatsana 55 turbo (ta nowa wersja ze światłowodami)- raczej miałem :cry: bo czekam na realizację uznanej w sklepie reklamacji ze względu na gigantyczną niecelność.
Powoli zaczynam myśleć o zakupie jakiejś niedrogiej, ale solidnej lunety do tego cacuszka. Myśle o strzelaniu na odległość ok. 50-75 mterów, nie dalej bo to już nie ma większego sensu.
Przoszę was szanowni znawcy sztuki o poradę. Co wybrać?!! :?: Nie znam się na tym kompletnie, nie wiem nawet czym się różni jednoczęsciowy montaż od dwuczęściowego :shock: , a bardzo niechciałbym dać się nabić w butelkę.

Czekam odpowiedzi, cześć!
Lancaster
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 330
Rejestracja: 23 marca 2003, 23:00
Tematy: 22
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: Lancaster »

Czesc,