comando.pl
Moderatorzy: mrpgxx, Moderatorzy wiatrówkowi
-
- Reactions:
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 maja 2013, 16:01
- Tematy: 0
- Lokalizacja: 36 km od B-stoku
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
comando.pl
Dla przestrogi opiszę swój problem z sklepem comando.pl.
W dniu 26.06.2013 zamówiłem oryginalny tłumik Hatsana do AT44. W dniu 02.07.2013 dostałem informację od sprzedającego:
"Wysłaliśmy Panu nowy model tłumika jaki pojawi się w naszej ofercie w cenie 159 pln, tłumik jest o 30% lżejszy i cichszy.
Przesyłkę po godz. 20.00 można śledzić na stronie
http://kurier.k-ex.pl/
Dziękujemy za zakupy i zapraszamy ponownie
Pozdrawiamy / comando.pl"
Tłumik po kilku strzałach został w tym samym dniu odesłany. Strzały z tłumikiem lądowały około 50 cm od tarczy. Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Po 14 dniach, który jest terminem na zwrot pieniędzy (regulamin sklepu) zapytałem o kasę. Dostałem odpowiedź o sprowadzaniu oryginalnego tłumika. Co jakiś czas wysyłałem zapytanie i na moje 3 -4 zapytania dostawałem odpowiedź, że już lada dzień.
Ostania odpowiedź z 06.08.2013:
"witam
tłumik powinien być lada dzień , proszę o chwilę cierpliwości
Pozdrawiam Serdecznie
Piotr Sądaj
specjalista ds. sprzedaży
tel. +48 795 695 108
e-mail: sklep@comando.pl
www.comando.pl"
Od 6 sierpnia zero kontaktu. Kilkakrotnie wystawiałem opinie o towarze na stronie sklepu, które oczywiście nie zostały opublikowane.
W maju chciałem kupić kilka rzeczy na raty w comando.pl,. Przy weryfikacji telefonicznej przez pracownika banku usłyszałem sugestię "o zmianie sklepu bo z tym różnie bywa".
Długo się wahałem z opisaniem mojego problemu, ale myślę że od początku lipca można było sprawę załatwić.
W dniu 26.06.2013 zamówiłem oryginalny tłumik Hatsana do AT44. W dniu 02.07.2013 dostałem informację od sprzedającego:
"Wysłaliśmy Panu nowy model tłumika jaki pojawi się w naszej ofercie w cenie 159 pln, tłumik jest o 30% lżejszy i cichszy.
Przesyłkę po godz. 20.00 można śledzić na stronie
http://kurier.k-ex.pl/
Dziękujemy za zakupy i zapraszamy ponownie
Pozdrawiamy / comando.pl"
Tłumik po kilku strzałach został w tym samym dniu odesłany. Strzały z tłumikiem lądowały około 50 cm od tarczy. Poprosiłem o zwrot pieniędzy. Po 14 dniach, który jest terminem na zwrot pieniędzy (regulamin sklepu) zapytałem o kasę. Dostałem odpowiedź o sprowadzaniu oryginalnego tłumika. Co jakiś czas wysyłałem zapytanie i na moje 3 -4 zapytania dostawałem odpowiedź, że już lada dzień.
Ostania odpowiedź z 06.08.2013:
"witam
tłumik powinien być lada dzień , proszę o chwilę cierpliwości
Pozdrawiam Serdecznie
Piotr Sądaj
specjalista ds. sprzedaży
tel. +48 795 695 108
e-mail: sklep@comando.pl
www.comando.pl"
Od 6 sierpnia zero kontaktu. Kilkakrotnie wystawiałem opinie o towarze na stronie sklepu, które oczywiście nie zostały opublikowane.
W maju chciałem kupić kilka rzeczy na raty w comando.pl,. Przy weryfikacji telefonicznej przez pracownika banku usłyszałem sugestię "o zmianie sklepu bo z tym różnie bywa".
Długo się wahałem z opisaniem mojego problemu, ale myślę że od początku lipca można było sprawę załatwić.
- ziutek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1241
- Rejestracja: 14 czerwca 2006, 14:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Busko Zdrój
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Ja mam odmienne doświadczenia z w/w sklepem. Ostatnią wiatrówkę kupiłem u nich, szybko, sprawnie i taniej niż u konkurencji. Jedno ale: cały zakup i szczegóły dotyczące ceny, upustu sprowadzenia nietypowego egzemplarza dogadywałem telefonicznie wcześniej, żeby nie było niespodzianek. Każdemu może się zdarzyć jakaś wpadka, poza tym teraz jest jeszcze sezon urlopowy. Mam nadzieję, że sprawa się rozwiąże, tym bardziej, że mój znajomy też tam kilkakrotnie robił zakupy i problemów nie miał i raczej nie ma przesłanek, że sklep jest lewy.
- mildot
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1398
- Rejestracja: 01 września 2011, 12:35
- Tematy: 44
- Lokalizacja: Bemowo
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Słowo klucz w tym wypadku to prawdopodobnie "sezon urlopowy". Jeśli stara wersja tłumika wyszła z produkcji i teraz robią tylko nową to całkiem spora ilość ludzi musi zareagować na prośbę sklepu o dostarczenie starej wersji...
Wyobraź sobie tą drogę: Ty do sklepu => hurtownik/dystrybutor w PL => ....???... => sprzedaż producenta => serwis producenta =>produkcja => logistyka żeby to wysłać => i cały łańcuszek z powrotem do Ciebie....
Na każdy przystanek policz średnio 2-3dni i uwzględnij ze dwie osoby które akurat się urlopują i nie robią z tematem nic przez 1 tydzień....
Do tego dodaj, że całość odbywa się jako niestandardowa procedura która idzie poza normalnym systemem gdzie wszystko działa niemal z automatu...
I przestaniesz się dziwić odległemu terminowi... Ja natomiast dziwię się zupełnie, że sklep zamiast oddać Ci kasę próbuje sprowadzić dla Ciebie starą wersję tłumika. Nikomu się to zupełnie nie opłaca i jedynym wytłumaczeniem może być to, że chcieli żebyś był zadowolony. Tyle, że pewnie nie przewidzieli do końca konsekwencji. Taniej by im wyszło dać Ci nowiutki tłumik Weihraucha w tej samej cenie.
Teraz wakacje się kończą i pewnie wszystko szybko się wyjaśni.
Wyobraź sobie tą drogę: Ty do sklepu => hurtownik/dystrybutor w PL => ....???... => sprzedaż producenta => serwis producenta =>produkcja => logistyka żeby to wysłać => i cały łańcuszek z powrotem do Ciebie....
Na każdy przystanek policz średnio 2-3dni i uwzględnij ze dwie osoby które akurat się urlopują i nie robią z tematem nic przez 1 tydzień....
Do tego dodaj, że całość odbywa się jako niestandardowa procedura która idzie poza normalnym systemem gdzie wszystko działa niemal z automatu...
I przestaniesz się dziwić odległemu terminowi... Ja natomiast dziwię się zupełnie, że sklep zamiast oddać Ci kasę próbuje sprowadzić dla Ciebie starą wersję tłumika. Nikomu się to zupełnie nie opłaca i jedynym wytłumaczeniem może być to, że chcieli żebyś był zadowolony. Tyle, że pewnie nie przewidzieli do końca konsekwencji. Taniej by im wyszło dać Ci nowiutki tłumik Weihraucha w tej samej cenie.
Teraz wakacje się kończą i pewnie wszystko szybko się wyjaśni.
Strzelam... bo lubię.
- Mietek5
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 16 października 2009, 13:59
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Z odpowiedzi na listy interwencyjne wyciągam taki wniosek.
"Mi się powiodło, a Ty masz po prostu pecha.
Ale to zaniedbanie sprzedawcy na pewno można czymś wyjaśnić i usprawiedliwić, bo przecież musiał chcieć dobrze.
I na pewno się kiedyś dobrze skończy."
Skoro sprzedawcy zawsze chcą dobrze, tylko im nie zawsze wychodzi, to chociaż my się wspierajmy. No nie...
"Mi się powiodło, a Ty masz po prostu pecha.
Ale to zaniedbanie sprzedawcy na pewno można czymś wyjaśnić i usprawiedliwić, bo przecież musiał chcieć dobrze.
I na pewno się kiedyś dobrze skończy."
Skoro sprzedawcy zawsze chcą dobrze, tylko im nie zawsze wychodzi, to chociaż my się wspierajmy. No nie...
)><))))*> dobry paprykarz jest szczeciński )><))))*> a dobry pistolet jest austriacki :-)
- mildot
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1398
- Rejestracja: 01 września 2011, 12:35
- Tematy: 44
- Lokalizacja: Bemowo
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Mietku, trochę racji masz, ale też wiem jak to wygląda z drugiej strony. Często ludzie chcą zrobić dobrze, ale z braku świadomości, wiedzy, doświadczenia wychodzi jak zwykle. Wcale nie ze złych intencji.
W tym wypadku sprawa ma taki przebieg, ze wszyscy mają na tym w plecy. Ale klepanie darbiega po ramieniu i mówienie mu miłych słów wiele nie zmieni. Natomiast mając świadomość całego procesu może będzie mógł skuteczniej rozmawiać ze sklepem.
Sklepu commando.pl nie znam i nie wiem kto tam siedzi. Może być różnie. Nie mówię, że nie. Z doświadczenia wiem, że wielu miejscach szczera rozmowa dała zdumiewające rezultaty. Są i takie (np. serwis militaria) gdzie cokolwiek by nie robić pozostaje jedynie czekać i płakać bo nikt nic nie wie, nie może, nie rozumie i ma w d...
W tym wypadku sprawa ma taki przebieg, ze wszyscy mają na tym w plecy. Ale klepanie darbiega po ramieniu i mówienie mu miłych słów wiele nie zmieni. Natomiast mając świadomość całego procesu może będzie mógł skuteczniej rozmawiać ze sklepem.
Sklepu commando.pl nie znam i nie wiem kto tam siedzi. Może być różnie. Nie mówię, że nie. Z doświadczenia wiem, że wielu miejscach szczera rozmowa dała zdumiewające rezultaty. Są i takie (np. serwis militaria) gdzie cokolwiek by nie robić pozostaje jedynie czekać i płakać bo nikt nic nie wie, nie może, nie rozumie i ma w d...
Strzelam... bo lubię.
- venioo
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 maja 2013, 20:08
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Międzychód
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Ja w tym sklepie kupowałem mojego Crosmana i jestem bardzo zadowolony.
Szczegóły zamówienia dogadane od ręki na GG (bo w ostatniej chwili coś dokupiłem i chciałem żeby dorzucili do paczki). Praktycznie kontakt natychmiastowy.
7 dni w sezonie urlopowym to moim zdaniem jeszcze nie powód, by przestrzegać przed sklepem, tym bardziej, że chyba faktycznie na urlopie ktoś u nich jest, bo mi się ich kontakt GG nie świeci.
Szczegóły zamówienia dogadane od ręki na GG (bo w ostatniej chwili coś dokupiłem i chciałem żeby dorzucili do paczki). Praktycznie kontakt natychmiastowy.
7 dni w sezonie urlopowym to moim zdaniem jeszcze nie powód, by przestrzegać przed sklepem, tym bardziej, że chyba faktycznie na urlopie ktoś u nich jest, bo mi się ich kontakt GG nie świeci.
Hatsan 90 STG SAS+PP 3-10x50
-
- Reactions:
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 maja 2013, 16:01
- Tematy: 0
- Lokalizacja: 36 km od B-stoku
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Wyznacznik naszych czasów. Czterech się wypowiedziało, trzech tłumaczyło oszusta. Prawdę Mietek5 prawi. Piszecie że "szczera rozmowa dała zdumiewające rezultaty". Sugerujecie że nie posiadają umiejętności czytania. Sprawa toczy się od początku lipca, to ile oni mają urlopu? Przebywanie na owym urlopie nie przeszkadza w logowaniu na Allegro. Dziś ponownie przesłałem dane do przelewu i ponownie brak odzewu.
Mam nadzieję że żaden z was nie będzie w podobnej sytuacji.
Mam nadzieję że żaden z was nie będzie w podobnej sytuacji.
- venioo
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 183
- Rejestracja: 28 maja 2013, 20:08
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Międzychód
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- mildot
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1398
- Rejestracja: 01 września 2011, 12:35
- Tematy: 44
- Lokalizacja: Bemowo
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
darbieg, teraz kierujesz się emocjami co zrozumiałe. Ja też byłem już kilka razy w podobnej sytuacji stąd z praktyki wiem jak to jest i stąd to co napisałem.
I tak jak napisałem raz rozmowa daje rezultaty a innym razem nie.
Dlatego nigdy nie kupie nic od firmy Vedia. Ale kilka innych spraw w Saturnie, Philipsie, Ikea, Bushnell załatwiłem.
Z Bushnellem czekałem prawie 2 miesiące, ale wymienili mi wadliwą lupkę kupioną z "szarego" importu z USA mimo, że gwarancji w PL na nią nie było. Na nową.
Tutaj też napisałem, że nie rozumiem dlaczego na siłę chcą Ci dać inny tłumik zamiast oddać kasę. Pytałeś ich o to? Bo sensu to nie ma... Fakt jest faktem: miałeś prawo do zwrotu pieniędzy i decydować za Ciebie nie powinni...
I tak jak napisałem raz rozmowa daje rezultaty a innym razem nie.
Dlatego nigdy nie kupie nic od firmy Vedia. Ale kilka innych spraw w Saturnie, Philipsie, Ikea, Bushnell załatwiłem.
Z Bushnellem czekałem prawie 2 miesiące, ale wymienili mi wadliwą lupkę kupioną z "szarego" importu z USA mimo, że gwarancji w PL na nią nie było. Na nową.
Tutaj też napisałem, że nie rozumiem dlaczego na siłę chcą Ci dać inny tłumik zamiast oddać kasę. Pytałeś ich o to? Bo sensu to nie ma... Fakt jest faktem: miałeś prawo do zwrotu pieniędzy i decydować za Ciebie nie powinni...
Strzelam... bo lubię.
-
- Reactions:
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 maja 2013, 16:01
- Tematy: 0
- Lokalizacja: 36 km od B-stoku
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 89
- Rejestracja: 15 marca 2005, 09:24
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Praktiko
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 79
- Rejestracja: 30 lipca 2013, 11:31
- Tematy: 0
- Lokalizacja: k/Białystok
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Coraz częściej sklepy oferują towar w atrakcyjnej cenie którego nie posiadają na stanie. Później dzwonią do gościa i przepraszają , tłumaczą mu , że przeoczenie itp. na koniec oferują jakiś badziew w podobnej cenie dostępny od ręki . Jest to zwykłe naciąganie , ale oszustwa jako takiego nie ma . Trzeba być czujnym.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu
-
- Reactions:
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 maja 2013, 16:01
- Tematy: 0
- Lokalizacja: 36 km od B-stoku
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 300
- Rejestracja: 02 stycznia 2008, 20:54
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Wejherowo k. Gdańska
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: comando.pl
darbieg pisze:Dla przestrogi opiszę swój problem z sklepem comando.pl.
W dniu 26.06.2013 zamówiłem oryginalny tłumik Hatsana do AT44. W dniu 02.07.2013 dostałem informację od sprzedającego:
[...]
po kilku strzałach został w tym samym dniu odesłany. Strzały z tłumikiem lądowały około 50 cm od tarczy.
Mam Hatsana AT i też miałem oryginalny tłumik. Nie dość że był siewnik to śruty lądowały W tłumiku i ostatecznie go zniszczyły. Po założeniu oryginalnego tłumika Weihrauch było podobnie, nieco tylko lepiej.
Zanim pójdziesz na wojnę ze sprzedawcą sprawdź dwie rzeczy: obejrzyj sobie DOKŁADNIE koronę lufy. U mnie jest do poprawki. Sprawdź sobie centryczność przewodu lufy. U mnie jest acentryczny - sprawdziłem suwmiarką. I efekt jest taki że jakiego tłumika bym nie posadził siewnik będzie.
A wiem że lufa do tego potrafi być krzywa, ale już nie miałem sił by to sprawdzać.
Zbieram kasę i lufa idzie do poprawki. I tu doszukiwałbym się przyczyn siania u Ciebie.
Hatsan 20, Gamo P-25, Crosman 3576, Hatsan at44, AR 2078
Hawken Woodsman .45 i dwa Iżyki
Hawken Woodsman .45 i dwa Iżyki